Pełny opis książki i spis treści
Pełny tytuł: Wywiad biznesowy. Praktyczne wprowadzenie
Autorzy - Kazimierz Turaliński, Aleksandra Bielska (redaktorka, autorka), Paweł Smółka (redaktor, autor), Maciej Jankielewicz, Marcin Gałczyński, Sebastian Błażkiewicz, Agnieszka Socha
Wydawca - Wydawnictwo Nieoczywiste, (ISBN 978-83-63391-30-0), 2017
236 stron, format B5, oprawa miękka klejona
Kup on-line egzemplarz - link do księgarni
Książka odpowiada na pytania: czym jest wywiad biznesowy, jak organizować funkcje wywiadowczą w organizacji, nie naruszać przy tym prawa karanego i cywilnego ani zasad etyki, czy pozyskiwać, przetwarzać i analizować informacje biznesowe.
Opis wydawcy:
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
- celu i zakresu wywiadu biznesowego,
- organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi,
- pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji,
- raportowania wyników analiz wywiadowczych,
- korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca,
- stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.
spis treści
Wstęp
Rozdział 1 - Definicja wywiadu biznesowego
Rozdział 2 - Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę
Rozdział 3 - Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa
Rozdział 4 - Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony
Rozdział 5 - Analiza danych: techniki analizy jakościowej
Rozdział 6 - Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji
Rozdział 7 - Outsourcing usług wywiadowczych
Rozdział 8 - Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności
O autorach
Bibliografia
Księgarnia on-line
Publikacje książkowe dostępne w sprzedaży wysyłkowej m.in. w księgarni wydawnictwa:
księgarniaKontakt
Prześlij wiadomość
Kazimierz Turaliński, LL.D
ekspert ds. przestępczości i bezpieczeństwa gospodarczego
Adres e-mail:
poczta@turalinski.pl
Testowy formularz nie działa?
napisz ze swojej skrzynki na powyższy adres e-mail
Zakres terytorialny usług:
Unia Europejska, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Ukraina, Rosja i Kazachstan