Tytuł książki:

Wywiad biznesowy
Praktyczne wprowadzenie



pod redakcją Aleksandry Bielskiej i Pawła Smółki

Pełny opis książki i spis treści

Pełny tytuł: Wywiad biznesowy. Praktyczne wprowadzenie

Autorzy - Kazimierz Turaliński, Aleksandra Bielska (redaktorka, autorka), Paweł Smółka (redaktor, autor), Maciej Jankielewicz, Marcin Gałczyński, Sebastian Błażkiewicz, Agnieszka Socha
Wydawca - Wydawnictwo Nieoczywiste, (ISBN 978-83-63391-30-0), 2017
236 stron, format B5, oprawa miękka klejona

Kup on-line egzemplarz - link do księgarni

Książka odpowiada na pytania: czym jest wywiad biznesowy, jak organizować funkcje wywiadowczą w organizacji, nie naruszać przy tym prawa karanego i cywilnego ani zasad etyki, czy pozyskiwać, przetwarzać i analizować informacje biznesowe.

Opis wydawcy:

Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:

  • celu i zakresu wywiadu biznesowego,
  • organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi,
  • pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji,
  • raportowania wyników analiz wywiadowczych,
  • korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca,
  • stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.




spis treści

Wstęp

Rozdział 1 - Definicja wywiadu biznesowego

Rozdział 2 - Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę

Rozdział 3 - Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa

Rozdział 4 - Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony

Rozdział 5 - Analiza danych: techniki analizy jakościowej

Rozdział 6 - Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji

Rozdział 7 - Outsourcing usług wywiadowczych

Rozdział 8 - Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności

O autorach

Bibliografia



Księgarnia on-line

Publikacje książkowe dostępne w sprzedaży wysyłkowej m.in. w księgarni wydawnictwa:

księgarnia

Kontakt

Prześlij wiadomość

Kazimierz Turaliński, LL.D
ekspert ds. przestępczości i bezpieczeństwa gospodarczego

wczytuję
Wiadomość została wysłana